Tvätta, tvätta, tvätta...

Gud vad jag tvättar. En rosa/röd tvätt hänger på tork, en vit i tvättmaskinen och en mörk förberedd. Plus att jag tvättade igår. Hur mycket kläder har jag egentligen! Och hur mycket rosa äger jag!?




Idag har i alla fall varit en ärendesdag, ringt samtal som skulle ringas, varit på skattekontoret och beställt nytt skattekort för år 2010, fixat adressändringen, handlat mat osv. Och tvättat såklart. Men det har jag gjort i två hela dagar nu, inne på 5e maskinen eller nåt. Mer ska det bli. Det blir en del tvätt när man har en karl i huset som tränar 2 gånger om dagen. Och jag kan ju aldrig bestämma mig för en outfit per dag, utan jag måste ju byta. Varit likadan sedan jag var liten...

Nee, nu börjar According to Jim på trean, bye!

Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen spammar som en tok =D

Jag ville bara passa på o skryta om att jag äger 1 rosa plagg jag med! En rosa princessklänning!



Den används,, typ aldrig, Men nu är jag brunhårig, så nu kan jag nog ha den på utan o känna mig som en stereotyp (puckad flickig blondin som är lätt o knulla)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback