Telefonkö...

Fy fasen för telefonköer, framför allt den här, man får inte ens veta hur många man har före sig. Gaah...

Jag tänkte vara effektiv och hänga tvätt medan jag väntar, men det blev jag klar med, så då hamnade jag här. Jag råkade få med en av Erics gula t-shirts i röd-rosa tvätten, så den blev orange. Har skickat sms och bett om förlåtelse. Usch så klantig man kan vara. Men den går fortfarande att använda i alla fall, färgen är jämn och rätt cool egentligen.

Nee, ska fundera på vad jag ska äta. Så tråkigt att laga mat till sig själv. Blir väl havrefras och mjölk igen. Eller yoghurt och fruktsallad...

Nu började det pipa som sjutton i telefonen, sen bröts det. Efter 20 minuters väntan i telefonkö! Nu blir jag sur! När man ringer nu så säger dom bara att dom har telefoniproblem och att man ska prova senare. Jäkla skit!!

Nu är jag sur.

 

Det här lyckades jag med, den var tidigare ljusgul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback