Steinovnsbakt mörkt

Dom hade inte mitt bröd framme när jag kom, så jag gick och frågade, och dom hade bara inte stekt upp det, så jag fick med mig ett fruset, halvgräddat bröd som jag nu gräddat färdigt hemma i ugnen, nice! Nästan ännu bättre, då är ju brödet helt färskt och varmt. Jag vet vad jag ska äta till lunch. Förresten så hette det inte landbröd, det heter steinovnsbakt mörkt. Från United Bakeries. Så nu vet ni. Världens godaste bröd. Det enda som är bättre i Norge än Sverige i matväg. Tur att jag har Bregott från Sverige, det är det bästa att ha på, det och inget mer.

Och den här gången ska ni få se det riktiga brödet och inte nåt random jag hittat på internet. Här är det, nygräddat och klart. Känner mig som en hemmafru...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback