Nästan-flygande-jakob

Till middag gjorde jag nästan-flygande-jakob. Orkade inte diska ugnsformen efteråt så körde i kastrull, men i princip samma ingredienser, i alla fall i grunden. Det var i alla fall en isärplockad grillad kyckling, eller en halv då, chilisås och grädde. Okej då, vi säger väl kycklinggryta då. Fasen. Men det smakade ju nästan som flygande jakob. Linnéas special-flygande-jakob kan vi kalla det. Gott var det i alla fall. Och sjukt lätt. Och snabbt. Och massor rester blev det. Det hade det inte blivit om Eric varit hemma, han äter som en häst.

Kanske inte ser så värst aptitretande ut, men det var det. Just ja, lade till färska champinjoner och sambal oelek också. Men jag kan ju aldrig följa recept, experimenterar hela tiden.





Kommentarer
Postat av: Ana

Hejsan! :)



Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!! Tävlingen avslutas imorgon eftermiddag så du har fortfarande chans att vara med :)



Mer information hittar du på min blogg!
http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

2010-01-21 @ 01:08:31
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: EMILIA

flygande jacob är kan vara jättejättegod!

2010-01-21 @ 07:42:59
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: S

Jaa, han går i stort sett hela tiden nu! Det är lite vackligt stund om men han reser sig igen och går vidare, han är sååå duktig! :D

Tackar, har fixat designen själv, ja. ;) Ska försöka komma upp och hälsa på snart, var alldeles för länge sedan nu! Saknar er alla där uppe och staden också! :(

"Hittade" din blogg eftersom du länkade till den på Facebook.. ;) Puss puss!

2010-01-21 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback