Hej hej!

Jag skulle väldigt gärna vilja veta vilka det är som kikar in här lite då och då, jag vet att ni inte är många, faktiskt väääldigt få, men det gör mig inget, jag har ju ändå varit inaktiv så länge så det är inget konstigt. Men jag skulle ändå vilja veta hur ni besökare hittar hit, känner ni mig kanske? Kommentera gärna... Jag blir glad för varenda liten människa som tittar in här, oavsett anledning.

jag är väldigt uttråkad och inte alls trött, men vad gör man då? Tvättar lite till kanske? Men det går ju fort, att slänga in en maskin menar jag, sen får man ju bara vänta i två timmar på att den är klar.

Vad ska jag göra... Borde kanske sova, men jag är alldeles för pigg för det, och det går inget speciellt på tv, ingen vill eller kan ses såhär dags och Eric är i Slovenien. Jag kanske skulle försöka mig på att se ett avsnitt av six feet under, man måste ju ge den ett försök, men kanske inte just nu... True blood har vi precis börjat se, jag och Eric, det var lite svårt att komma in i i början, men den "grows on you" och nu lagom till vi sett första säsongen så är vi fast. Men jag måste säga, stördare serie har jag nog inte sett!

Men true blood kan jag ju inte se utan Eric, då blir ju han sur, eller så blir det jobbigt för mig för jag måste se om allt jag redan sett med honom när han kommer hem. Lie to me, det kanske man skulle se, sjukt bra serie. Den rekommenderar jag.

Serier är det bästa jag vet, bättre än film, man har mer tid på sig att lära känna karaktärer, story osv och så räcker dom så länge. Serier is the shit!

We are the ones who loves serier! (Bild från sommaren..)



Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

Blir du kåt av True Blood? Jag har hört att den är som smygisporr?



Sv: Jag läste bara SMÄRTA och kopplade det till PENGAR du vet som i alla filmer där alla gör experimento tjänar kosing! Så bjuder de på en sketen fika, så fattig och desperat är inte ens JAG xD

Postat av: Brutala Bloggen spammar

Jag är en hemlig person =)



(27- snart 28 år, bor i mellansverige, NÖRD på ett positivt sätt och som verkar skitfräsh utåt sätt men egentligen inte är det, precis som alla andra =D )

2010-01-19 @ 23:51:49
URL: http://metrobloggen.se/ruv
Postat av: S

Hej gumman! Vad trevligt att du har en blogg, det visste inte jag! Kolla gärna in på min också, skriver inte ut namn där men du lär ju se vem jag är. ;) Puss!

2010-01-19 @ 23:52:48
URL: http://milui.blogg.se/
Postat av: S

Det är bra med oss! Allt bra med dig också? :) Jag har egentligen bloggat sedan 2006 men fått byta blogg två gånger. Så detta är den senaste då. ;) Man är väl aktiv i perioder kanske men försöker uppdatera relativt ofta. :) Puss & kram!

2010-01-20 @ 07:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback