Feber och knivhugg

Dålig uppdatering idag. Inte mått så bra. Feber i stort sett hela dagen, inte orkat göra så mycket mer än slappa i soffan och sängen.

Jag råkade knivhugga mig själv i tummen tidigare ikväll. Skulle äta en avokado och har sett på tv att dom hugger kniven i kärnan och snurrar den lite snitsigt för att få den att lossna. Givetvis träffade jag min tumme istället för kärnan. Jag är i alla fall glad att jag använde en gammal, slö brödkniv istället för sylvassa, livsfarliga köttkniven, då hade min vänstertumme varit ett minne blott. Förresten, det gick bra, bara ett litet jack och minimalt med blod, det syns knappt längre, haha.

Jag funderar på att lägga mig snart, men jag är inte trött, inte konstigt med tanke på att min aktivitetsnivå idag varit låg. Jag har varit så förbaskat uttråkad att jag nästan klättrat på väggarna, i alla fall nu framåt kvällen då jag mått lite bättre och fått i mig lite mat.

Imorgon kommer älskade hem, om allt går enligt planerna. Jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Neha

Det har jag också lyckats med, fast jag satte min mitt i hela handen

Postat av: e

hej på dig:D

Hur är det denna fredag=) ?

2010-01-22 @ 11:39:26
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback