Feber, födelsedag och skrivarproblem

Jag har feber, igen. Sitter och fryser som en gris här, 38,3 i temp, men det var värre inatt, över 39. Jag yrade och drömde konstigt och sträckte ut handen efter älskling och blev ledsen och fick panik när han inte var där. Jag feberyrar inte ofta längre, det var mycket värre när jag var liten. Jaja, jag överlever, lite jobbigt bara.

Pratade precis med min lillebror som fyller 17 idag, herregud vad tiden går fort! Jag tyckte han var 12 nyss... Han, mamma och andra lillebror var ute och käkade kinabuffé, önskar jag kunde vara där. Men men, så är det när man bor 50 mil bort. Jag brukar inte ha hemlängtan, men jag önskar att jag kunde fira min brors födelsedag, men men. Grattis i alla fall Daniel!

Jag har ett skrivarproblem. Skulle behöva skriva ut ett dokument men det går ju såklart inte utan skrivare. Vad gör jag nu? Fasen också. A lot depends on this. Jaja.

Brödet var i alla fall jäkligt gott. Bara så ni vet. Nu ska jag hämta och hänga upp tvätten. Vilken maskin i ordningen har jag inte längre koll på. Fasen vad kläder vi har!! Har inte plats i garderoberna för allt. Var på väg att börja rensa igår, men hittade inget jag vill vara utan.

Jag och Eric på liseberg juni-09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback