Dance your ass off

Min och Erics favorit, Ruben, vann veckans omgång av Dance your ass off och är därmed i final. Yes! Alicia åkte ut, gör mig inget, hon var jobbig.

Som sagt tycker jag det är extremt tråkigt att laga mat när man är ensam så jag slängde bara ihop en enkel tomatsoppa som skötte sig själv medan den kokade, och så lite crabsticks bredvid det. Gott och säkert nyttigt. Men givetvis så förstörde jag alltihop genom att äta en hel 100-grams chokladkaka till efterrätt, haha! Men men. Bättre tomatsoppa och sen choklad än hamburgare och friterade pommes frites och sen choklad.

Nee, nu ska jag fortsätta se lite mer NCIS och äta lite havrefras och mjölk innan jag lägger mig. Längtar lite efter älskling nu faktiskt.

Kanske dags att ta bort granen nu. Men den är ju så söt. Ser ni polkastängerna jag hängt i? Resten av pyntet inkl ljus följde med min miniplastgran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback