Äntligen!

Jag fick tag i dom till slut, dom jag satt i telefonkö till, efter 35 minuters väntan i kö och 1,5 timmes total väntan, i och med tekniska felet med deras telefoni. Sen blev jag ju vidarekopplad tre gånger såklart, men det gick ju snabbt, bara att man var tvungen att förklara sitt problem för sjuttielva personer. Men men. Nu är det avklarat.

Jag fick i alla fall veta att min adressändring jag gjorde i MAJ inte har gått igenom, så då fick jag gå till skattekontoret och fixa det. Kul att man får veta sånt. Suck.

Börjar tröttna på att vara ensam nu, tycker älsklingen ska ta och vinna tävlingen lite snabbt och sen komma hem. Önska kan man ju i alla fall...

Jag är lite trött, om man kanske skulle ta en liten eftermiddagslur. Hmm..  Här är en skitsnygg bild som min kära pojkvän tog på mig häromdagen när jag sov lite sött:P


Kommentarer
Postat av: EMILIA

haha ja, du ser verkligen avslappnad ut!

Postat av: Brutala Bloggen

mjuuuuaste sängen!! ser asmys ut =)

2010-01-19 @ 19:37:32
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback