Pingiskväll

Jag skriver igen på begäran av Sindre.=)

Ikväll har jag varit och sett när Eric och hans bordtennislag spelat semifinal i elitserien mot Fokus. Erics B72 vann med 4-2, Eric vann båda sina matcher, stolt är jag, men det hade jag varit i alla fall.

Det var kul och spännande, men väldigt lååångt, matchen varade i 3 timmar och 20 minuter, och den tiden sittandes på en träläktare uppskattades varken av min rumpa eller rygg. Inte direkt någon publikvänlig sport, som till exempel ishockey, där en match bara varar i 3x20 min, inte lika jobbigt att vara publik då.

Nu måste jag äta, min mage skriker, sen blir det att inta ryggläge. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sindre

GOOD GIRL!!!



Ses på onsdag igjen :)

2010-04-15 @ 00:36:57
Postat av: bitterfittan

hur är din söndag sötnos? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback