Snabba ryck!

I slutet av förra veckan bestämde jag mig för att nu vill jag inte vara kvar på mitt jobb längre, så jag gick hem, knåpade ihop ett CV med personligt brev och sökte lite jobb på internet. Dagen efter fick jag två samtal om intervjuer som båda ägde rum nu i veckan, jag fick båda jobben men tackade ja som assisterande butikschef på Kiwi här i Lilleström. Igår sa jag upp mig från mitt nuvarande jobb, och eftersom min chef och jag tycker det är bäst att jag slutar så fort som möjligt i och med min brist på motivation så jobbar jag min sista dag redan på fredag veckan som kommer. Gud så underbart skönt! Jag trivs inte alls på mitt nuvarande jobb, som jag bara varit på i en dryg månad, så det ska bli riktigt skönt att sluta! Det var med lätta steg jag gick hem ifrån jobbet igår kan jag säga!

Just nu är jag sjukt rastlös och vet inte riktigt vad jag vill göra. Vi hade planerat att åka kälke i korketrekkeren idag igen, det var så kul, men det blev försent tyckte bror Erik.

I alla fall, vad tusan ska man göra en lördagskväll!? Det är bara jag och Eric som vill göra nåt och det är så svårt att hitta på nåt bara två pers. Hade jag haft lite mer pengar och varit ledig imorgon hade jag kunnat tänka mig att ta en liten tripp någonstans, men nu jobbar jag imorgon och är snarare halvfattig. Jaja.

Nu ligger Eric och snarkar här bakom mig så kanske time to figure something out.

Trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: LINNEA

fin blogg! :D

Postat av: Theo Edsmyr

Hej Linnea!

Jag läser din blogg så fort jag får tid, jag satt på samma tåg som dig och en utländsk kille för mer än ett år tillbaka då jag drog till Norge, och där jag fortfarande är, vad kul att det går bra för dig =)



Jag är dock inte lika bra på att kommentera vilket jag får be om ursäkt för, men nu vet du iallafall att även jag läser :)



Ta hand om dig

Theo

2009-06-14 @ 11:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback