Semester och löneförhöjning!

På fredag jobbar jag min sista dag på Deli de Luca, det ska bli skönt, har ju faktiskt jobbat inom Deli i ett år faktiskt, imorgon till och med. Men den förra butiken, på Strömmen Storsenter, trivdes jag ju i, väldigt bra, men men, så går det.

Efter fredag så har jag i alla fall lite ledigt, så jag funderar på att åka hem till Linköping och hälsa på, men det är inget som är till 100 procent bestämt än, men det är mycket möjligt att jag dyker upp, men då blir det i mitten/slutet av nästa vecka. Jag saknar er alla därhemma så mycket. Just nu längtar jag efter att sitta och snacka skit med mina kära vänner på en solig uteservering med solbrillor på, jag vill ha våår!

Eric är ju i Danmark på träningsläger hela veckan, mån-sön, så det känns tomt här hemma, och jag märker hur dåligt jag äter när han är borta och man bara har sig själv att laga mat till. Igår när jag kom hem från jobbet tänkte jag först fixa lite ris och värma sötsur sås till, men jag ångrade mig precis när riset börjat koka och tryckte i mig en rå varmkorv och lite godis framför en film istället, illa illa.

Nee, nu ska jag slappa lite till. Finns inte mycket mer att göra känns det som, träna som Erik bror tjatar på mig att göra men jag har så totalt förlorat motivationen för det så det orkar jag bara inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback