Förändring och korketrekkeren

Big changes på g, hoppas jag i alla fall. Det fungerar inte riktigt som jag har det nu. Exakt vad kan jag inte gå in på, man vet ju aldrig vem som läser min blogg! (Förmodligen bara mamma, om ens hon, men ändå!)

Min första lediga helg på sex veckor, det är välkommet kan jag säga! Så idag har vi hela dagen full av aktiviter, typ. Nu snart så ska jag, Eric och Erik iväg till Holmenkollen och åka pulka i korketrekkeren, eller vad det heter. En världslång backe ska det vara i alla fall, det blir spännande! Och ikväll blir det män som hatar kvinnor på bio, det blir bara jag och älskling då bror Erik jobbar.

Tomt är det här nu när Amanda flyttat, vår kära granne. Hon tröttnade och drog hem till Linköping, hoppas hon trivs bättre där. Men tomt är det.

Nee, nu får dom allt ta och komma med bilen tycker jag! Nu tror jag allt jag hörde den...


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för lovorden. :)

Lycka till med förändringarna, hoppas det är skojiga förändringar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback