Monday, bloody monday

Jag tycker inte om måndagar, inte alls. Hur bra man æn trivs på jobbet och hur bra det æn går så vill man aldrig gå upp ur sængen på morgonen! Men precis som alltid annars så måste man. Jag tycker inte om att leva efter måsten, men jag måste!

Jag ær ensam hela dagen på jobbet idag, Halvor skulle kommit 11 men det døk upp något annat så huvudkontoret lade beslag på honom, vældigt tråkigt att stå ensam 8-9 timmar, utan paus, utan toalett, utan någon att prata med osv. Men men, jag MÅSTE!

Nee, nu ska jag fortsætta med mina måsten, før jag måste næmligen stæda kontoret. Och fylla på læsk i kylen. Och massor andra alldeles førtræffligt underhållande arbetsuppgifter!

Måste man så måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback