Driit kjedelig

Jobb, jobb, jobb. Idag ær jag tyværr inte motiverad alls, var på g i morse men nu børjar humøret att dala.

Fødelsedag och butikstængningsdag om 12 dagar då, inte kul alls, inget av dom faktiskt. Min kæra pojkvæn behagar ju inte att vara hemma på hela helgen, jag får inte frukost på sængen, inga presenter, ingen fødelsedagsmiddag, ingen fødelsedagspuss, ingenting! Det ær dessutom Alla hjærtans dag! Det hær får han gottgøra længe, tycker jag! Det blir ju i alla fall middag med Sanna, Sansa(?), bror Erik och Amanda. Kommer sakna familjen och vænnerna dærhemma bara, men men.

Det blev bara två træningsdagar førra veckan, men det ær ændå ganska bra, med tanke på att før 2 veckor sedan hade jag inte trænat på øver en månad. Jag børjar lite lugnt. Sen tænkte jag væl øka till 3 i alla fall, hoppas bara jag har tid och att motivationen inte tryter igen...

Nee, jag ska væl jobba lite nu. Står ensam hela dagen idag, vi har en sjukling hær. Fasen. Det ær tufft att vara butikschef ibland, men coolt! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback