Boored!

Jag är så uttråkad så jag dör, här ensam i mitt lilla rum i vår lilla lägenhet. I och för sig är ju Erik bror här, men han är ju i "vardagsrummet". Ätit har jag inte gjort heller, det kanske man borde ta sig an! Det känns som ett stort projekt att bara värma lite soppa, trött och hängig är jag. Fryser gör jag också. Som en gris. Nee, slut på gnället!

Idag har vi sorterat dagstidningar för 3 veckor på jobbet, tror ni att det blev en del eller? Flera hundra, minst. Det blev lite kul till sist, när man kom in i det, vi var tre stycken mot slutet, och då kände man sig lite som tomtenissarna i Kalle Ankas julafton, det som jag missade på tv i julas för att jag låg dödssjuk och halvt medvetslös i soffan. Jaja.

Nee, nu får jag väl ta tummen ur arslet och värma den där jäkla soppan. För hungrig är jag ju, även om aptiten och orken tryter.

Kommentarer
Postat av: Tove

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback