So you think you can dance

Så var man där igen igår, på inspelningen av första delen och livesändningen, det var roligt! Dom är så duktiga på att dansa! Och juryn är ju för härlig, framförallt Niclas Bendixen. Och Benke också då. Jag hoppas på att kunna gå på finalen nästa vecka, biljetterna är slut, men de lottar ut, så jag ska försöka få tag på nån. Jag har ju lyckats komma in gratis på de två första. =)

Jag är så lycklig just nu, i morse var det skitjobbigt, jag hade hemlängtan och ångest, men sen på jobbet var allt bra, som vanligt. Och det gick från bra till skitbra, för precis när jag skulle sluta så kom min underbara chef med en flaska vin och ett kort! På kortet stod det hur mycket hon uppskattar mig och arbetet jag gör och att jag är omtyckt av både personal och kunder, jag blev så rörd så jag började gråta, haha. Tack Monica!

Förresten, kunde ju inte se Eurovision semifinalen igår, har ju ingen tv, men Charlotte gick vidare!! Gud vad jag och Anna är lyckliga!! Underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback