Ljuva baksmälla

image45

Hade en superlång förfest med två tjejer som jag bor granne med igår kväll, jättetrevliga! Jag träffade dom på jobbet för några veckor sedan, och det visade sig då att vi är grannar. Igår visade det sig även att de är båda från Linköping(!) och att den enas mamma jobbar extra på samma ställe som min mamma. Och idag, när jag berättade detta för min bror så visar det sig att han vet vem hennes mamma är! Världen är bra liten ibland!

Blev ingen utgång, vi kom på klockan 02 att oj, vi har visst glömt att gå ut, så vi tog bara en runda på stan och hamnade på Burger King. Kul hade vi i alla fall, det hoppas jag att vi gör om!

Härlig baksmälla idag då, jag är ju inte helt frisk från min förkylning heller, så det gör ju inte precis det hela bättre. Men jag mår inte så dåligt ändå faktiskt. Nee, nu lagar jag faktiskt mat och då jag inte vill bränna min pytt i panna så borde jag gå nu. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback