Linköping!

Underbart att vara hemma. Tråkigt bara att tiden går så fort, nu är det mindre än ett dygn till vi åker. Det är fasen bara 12 timmar kvar! Usch!

Jag har hunnit träffa några i alla fall, blir ju i princip hem och träffa familjen, en sväng med Bea och Edi och sen mormor och Ica Maxi. Kändes skönt att handla lite, mitt favoritschampoo till exempel. Och en svensk tidning! Ett litet ingrepp i ett kök har vi fixat också, haha.

Elin och Andy kom ju förbi en sväng i lördags också, det var mys. Även om det bara var en liten stund. Förlåt alla andra, men jag hinner verkligen inte! Och Ida, jag saknar också våra vinkvällar, jag har så roligt med dig! Men jag kommer ju hem en vecka i sommar också. =)

Nee, nu ska jag kolla lite på tv, måste ju passa på, har ju ingen tv hemma i Lilleström.

Bye bye

image50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback