Jävla skit!!

Skrev just ett långt inlägg, men internet la av och allt försvann!! Det gick från värre till värst på en halv sekund! Ingen bra kväll ikväll, lördag och allt, sista arbetsdagen denna veckan, kan sova läänge imorgon om jag vill, men neej då, hela kvällen är förstörd. Mitt humör är i botten, jag är extremt uttråkad och jag kommer inte på något att göra, har inte någon att göra något med heller för den delen. Plus att på allt det här så börjar jag känna mig ensam och deppig, men det är nog bara på grund av allt annat. Hemlängtan för att det är så jäkligt här just nu, inget att göra och ingen att vara med. Då är det inte kul.

Jobbet är bra i alla fall. Där trivs jag, även om det är skönt att vara ledig till måndag nu. Men givetvis finns det inget att göra!

Här ska jag spendera min lediga lördagkväll, med datorn i knäet, sjukt tråkigt!

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback