Vet fortfarande inget

image6Jag går som på nålar, har inte hört något om jobbet. Nu börjar jag ana oråd, men jag ska inte ta ut något i förskott, varken glädje eller sorg. Jag får ta det som det kommer, får söka jobb på Strömmen om jag inte får det här, det får gå det också.

Imorgon kväll blev jag medbjuden på vinkväll med Anna och hennes vänner, ska bli kul! Känns roligt att ha blivit tillfrågad, bara en sån sak liksom. Nu innebär det tyvärr att jag kommer att missa Andra chansen i melodifestivalen, gud förbjude, men det är ju i alla fall inte final får jag trösta mig med! Bara Carola och Andreas går vidare så är jag nöjd.

Jag hoppas fortfarande, massor hoppas jag, på jobbet och så hoppas jag på leilighet eller hybel. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback