Utekväll på norska

Det blev ingen rolig norsk kväll, det blev en rolig svensk istället. Vi började med att käka pizza och kolla på melodifestivalen (mer om besvikelsen senare), sen började jag och Anna skoja om att vi skulle ut. Till slut blev det allvar och vi började göra oss i ordning.

Från början var det tänkt att Eric skulle med men när det blev dags så kollade han på film och kände inte för att gå ut längre, så det blev bara tjejerna. Vi gick till ett ställe som heter Martin's här i Lilleström, träffade två svenskar och en engelsman där, trevligt. Dansade till både ny och gammal musik och jag hade jättekul med Anna. Lilleström var en trevlig stad att gå ut i, mest för att man inte känner någon. Och norrmännen är ju trevliga. Jag har märkt att ofta förstår jag dom bättre än vad dom förstår mig, men jag pratade faktiskt lite norska igår, vet inte varför, bara blev så. Börjar kanske bli som mor min.

Nee, nu ska jag ner och få nåt i lilla maggen. Ha det!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback