Melodifestivalen 2008!!!

Charlotte Perrelli vann! Jag var så lycklig så jag trodde jag skulle dø. Jag kunde inte blivit lyckligare! Jag och Anna har lyssnat på vinnarlåten hela dagen idag, sækert 128 gånger, minst!

Vi var ute igår igen då, på Klimt den hær gången. Det var rætt kul, men det var så fruktansvært ,mycket folk att man inte kunde dansa utan att flyga omkring som en vante på grund av alla knuffande mænniskor. Men det gick det också.

Jag kommer inte ut på internet från min dator, så lånar Annas och bloggar ifrån, dærfør blir det norska æ och ø, men jag tycker dom ær ganska fina.

Imorgon då, provjobba på Bit Bite, Strømmen Storsenter. Spænnande, læskigt, kul. Hoppas jag får jobbet.

Jag och Anna ska laga mat till alla ikvæll, kyckling och ris, till lunch gjorde vi køttfærssås och spagetti till alla. Mæsterkockarna, hehe.

Bye bye från Lillestrøm, Norge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback