Lilleström, mitt nya hem?

Börjar känna mig lite mer hemma nu, hittar både till stan och station, det går bättre med norskan och jag känner mig mer självsäker här. Känns skönt. Fattas bara jobb och lägenhet nu då, haha. Har gått runt och frågat idag i Lilleström Torv och imorgon bitti ska jag med Anna till Strömmen Storsenter där hon jobbar och gå runt och fråga i butiker och lämna ut söknader.

Jag trivs bra här i alla fall. Har väldigt kul med Anna, när hon är ledig. Hennes syskon Eric och Sara har jag också väldigt roligt med. Kanske borde lägga mig nu, upp tidigt imorgon.

Förresten, kanske ska vara hårmodell åt Anna nästa vecka, hoppas hoppas. Vore skönt att få något gjort åt håret, känns så trist och slitet. image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback