Jobbintervju

Var på intervju idag på Deli de Luca på Strömmen Storsenter i Strömmen. Jag vill ha jobbet! Hoppas hoppas. De sa att det enda negativa var att jag inte är säker på hur länge jag blir kvar, varför var jag tvungen att säga det för! Hoppas hoppas jag får det.

När jag satt på Lilleström Bussterminal och väntade på bussen till Strömmen så ringde det från ett annat jobb jag sökt, på Big Bite, också det på Strömmen Storsenter. Så dit ska jag på intervju imorgon sent på eftermiddagen. Jag hoppas på Deli de Luca, verkar roligare. Men om jag inte får det så hoppas jag på Big Bite. Och jag hoppas också, massor, på att jag hittar en billig och passande leilighet snart, har inte riktigt bestämt mig om den jag var och tittade på igår, men jag skulle ringa idag. Jaja. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback