Jobb och jobb

Provjobbade på Big Bite igår, 12-18. De tyckte jag var "kjempeflink" och "utrolig rask". De sa också att jag var den som lärt mig kassan snabbast och att det kommer skrivas böcker om mig, haha. Så efter två timmar sa de att jag fått jobbet.

Så idag har jag jobba 12-21.30 och imorgon blir det 13-21.30. Men jag har ett litet dilemma än så länge, men vi får se hur jag gör med den problemen.

Nu kan jag både kassan och lage smörgåsar då, det går riktigt bra. Jag har så snygga arbetskläder också, haha, jag passar inte så bra i keps, men men.

Ont i fötterna, ryggen och knäna har jag i alla fall, stått upp i princip 9,5 timmar i sträck, tär lite på kroppen.

Men men, nu ska jag sova. God påske!


image24


Kommentarer
Postat av: Ida

Roligt att du fått ett jobb! =)

2008-03-19 @ 11:10:46
Postat av: Elin

Grattis till jobbet vännen! Kul för dig! Hoppas allt är bra hos dig!

2008-03-19 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback