Hovedstaden

Ny stad, nytt land. Nytt liv. Så då vill man ju fräscha upp med en ny blogg. Så jag gjorde slag i saken och startade en här. Hoppas jag ska trivas. Jag trivs i nya landet i alla fall. Har fått mycket gjort de knappa tre dagar jag varit här. Första dagen var bara vila i princip. Andra, igår, fixades allt från norskt mobilnummer till bankkonto. Idag har vi kollat efter lägenhet och sökt jobb på hotell och besökt Oslo, jag och Anna.

Jag åkte ju hit till Lilleström, Norge, själv, men jag har några barndomsvänner som jag bor hos tills jag hittar något eget. Känns skönt, då får man lite hjälp med allt som behöver fixas. Kan behövas. Och så är det ju trevligt att umgås med Eric och Anna också förstås.

Nu ska jag fixa med alla bilder vi tagit idag. Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback