Helvete!!!

Jag skrev väääärldens längsta inlägg nyss om jobbintervju och hela melodifestivalen och alla låtar i final, men allt försvann!!!!!!! Jag blir galen. Fullständigt out of my mind crazy. Fan också!!

Jag tänker inte skriva om allt, men i korthet, Charlotte Perrelli favorit nr ett, men gillar även Amy, Linda, Rongedal, Sanna, BWO och Nordman. Frida är härlig men jag vill inte att hon vinner. Sibel har en fin röst men tråkig låt utan riktig refräng eller melodi och Christer Sjögren och hans låt är rent kräkmedel. Sliskig gubbe med värdelös fjäsklåt.

På måndag ska jag provjobba på ett snabbmatställe som liknar Subway, får se hur det går. Får vi se om jag blir anställt. Och när i så fall.

Anna gjorde fin frisyr på mig idag på salongen hon jobbar på, så jag var kanske lite väl fin till intervjun. Men nöjd blev jag. Hon gjorde lockarna med plattång. Bra att ha en kompis som är frisör.=)

Nee, sova. Stor dag imorgon, schlager. Wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback