En dag i Lilleström

Förmiddagen spenderades med Eric, vi spelade TP och både var värdelösa. Men spelet var från 1984 så kanske inte så konstigt att det var svårt. Jaja, det var kul i alla fall.

Sen kom Sara hem från skolan och vi spelade Wii en stund, sen bakade vi chokladmuffins medan Eric fixade lunch. Både maten och muffinsen smakade bra. Eva kom hem från jobbet i lagom tid för muffins, där hade hon tur.
När Anna slutade jobbet så gick jag och mötte henne på togstasjonen, vi gick till Garcon där jag sökt jobb och frågade om de glömt bort mig eftersom de inte hört av sig, ingen av de ansvariga var där men hon i kassan skrev en lapp om att jag varit där och mitt mobilnummer. Sen gick vi till Pikene på hjörnet och tog en latte och brownie. Killen i kassan var svensk.

Efter det gick jag och Anna till Lilleström Torv och kollade i affärer och shoppade. Allt på rea givetvis, snåla som vi är, haha. Nu kom vi precis hem efter tre timmar på stan, och nu ska vi fixa våra naglar. Ha det!image14där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback