Tröttis och världens sötaste

Jag förstår inte vad det är med mig, jag kanske jobbar för hårt? Jag somnar jättetidigt om kvällarna, före tolv-ett varje natt. Och jag somnar innan jag ens sett färdigt filmen jag är mitt uppe i. Det har tagit mig tre dagar att se en film nu, inte klokt! Men nu på "morgonen" kunde jag se en hel film, kors i taket!

Jaja. Ledig idag i alla fall, borde tvätta, men det kan vänta lite, tvättmaskinen var ju upptagen för en timme sen, så får gå ner igen om en stund. Det är ju först till kvarn som gäller här.

Nee, en till film kanske? Fler avsnitt av simpsons. Eller kanske nåt annat. Jaja. Lunch kanske skulle vara på sin plats, när jag orkar. Jag tillåter mig nämligen att vara totalt hellat på söndagar, eftersom det i regel är min enda lediga dag. Jaja. Bye bye.

(Visst är det världens sötaste voffsing!)





Kommentarer
Postat av: Norrlandssara

Hallå, och tack för ditt inlägg! ja jag bor ju som sagt i Spanien och då blir det en del playa;) hade tänkt lägga upp en bild på resultat men glömde... Kolla

http://norrlandssara.blogg.se/2008/april/

där finns ett foto på mitt lockiga hår! Guud vilken söt vovve du har!!! Ha en bra dag!

2008-06-29 @ 15:47:34
URL: http://norrlandssara.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: åh, tack :)

fortsätt gärna läsa, kommer bli mkt roligare så fort jag får tillbaka mina bilder =) hihi

kram

2008-06-29 @ 16:20:32
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback