Middag och gråtkalas!

Dagen har varit trevlig måste jag säga, trots att jag i morse var så trött att jag höll på att ramla ihop i en hög. Middag och (fönster)shopping med Sansa, och nu filmkväll med mina mjukisbyxor, haha. Har precis sett Moulin Rouge för hundrasjuttielfte gången och jag tjuter ju som en gris varje gång, jag är som en stor bebis!

Ont i kroppen har jag också, bara jag inte får sån där nervskit igen som förra sommaren, sjukskriva sig går ju ikke!

Imorgon är min lediga dag egentligen, men har anmält mig som frivillig på varetellingen (inventeringen) som vi har imorgon. Vem vet hur lång tid det tar, men men, borde vara någorlunda slappt i alla fall!

Nee, nu mer film, någon serie, bok eller rentav sängen, är ju trött som en åsna, gick ju upp 6 imorse och varit igång ända fram till 21. Galet.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback