Linköping

Hemma i Linköping nu, händer inte mycket här, väärldens åskväder inatt dock! Mamma är ju borta i sin gubbes sommarstuga, kul. Yngsta brodern tränar hela tiden, äldsta brodern ligger på sitt rum med datorn. Och jag sitter i vardagsrummet och har tråkigt. Inga kompisar att umgås med, Bea är ju på Rhodos!=(

Men träffade ju Richard och Sanna igår i alla fall, och Elin! Det var ju kul i alla fall! Min älskade lägenhet hälsade jag ju också på, men det kändes konstigt. Jag låg på köksgolvet en stund och bara tittade på allt. Det var en så jobbig känsla, jag kan inte förklara. Men jag klarade inte av att sova där, så sov hos mamma istället, jag får sova hos mig nästa gång.

Jaja. Nu ska jag försöka få Erik att åka och handla och köpa tågbiljett hem. Bye bye

Kommentarer
Postat av: Benita

Vi hade också åska inatt :C

Postat av: Benita

Jodå! Det är bara fint med mig. och med dej? =)

2008-06-23 @ 12:19:08
URL: http://benitamaria.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Jag märker att du befinner dig i Lilleström,ska själv flytta upp i september är det tänkt. Har du några bra tips på hur man ska söka boende? eller är det finn & hybel som gäller? Du kan gärna svara till min mail om du vill :)

MvH Karin

2008-06-23 @ 16:48:40
Postat av: benita

Just nu gör jag inte så mycket, kom precis hem ifrån mitt jobb (sommarvikarie på ett äldreboende). så ikväll blir det lugnt för mig. Vad gör du i Norge, eller vad är det som har fått dig dit?

2008-06-23 @ 20:51:59
URL: http://benitamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback