Det finns ingen onödig kunskap!

Men detta skulle förmodligen klassas som mindre nödvändig...

Vad är klockan? 21:04
Ditt namn? Linnéa HK
Smeknamn? Vet inte direkt om jag har nåt...
Piercingar? Har haft lite överallt, men jag växte väl ifrån den perioden
Ögonfärg?  Det vet jag knappt själv, det är en salig blandning, blått, grönt, brunt, grått...
Födelseplats: Linköping
Favoritmat? Jag gillar det mesta, men jag älskar ju föräldrarnas hemmalagade såklart!
Någonsin varit i Kalifornien? Nej, inte i USA överhuvudtaget dessvärre...
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Konstigt fråga, men nej
Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Japp, min familj när jag varit ifrån dom för länge, kärleksattacker
Varit med i någon bilolycka? Nej
Krutonger eller baconbitar? Bacon
Favorit dag på veckan? Fredag eller lördag för det mesta
Favoritrestaurang?  Det har jag nog ingen
Favoritsport: Hockey att kolla på, men just nu fotboll, det är ju EM!
Favoritdrink: Vanilla Sky
Favoritglass: GB's Cornetto Citron
Walt Disney eller Warner Bros? Disney
Favorit snabbmatsrestaurang? McDonald's
Vilken färg har din sovrumstapet? Har ingen tapet, men jag har vit målarfärg
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Jag har inte körkort, men jag har klarat det en gång och misslyckats en
Vem fick du ditt förra mail ifrån? Eric
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?  H&M
Vad gör du oftast när du är uttråkad?  Äter, eller slappar med datorn
När går du och lägger dig? För sent, för det mesta
Vilket tv-program missar du inte? Missar alla, har ingen tv
Senaste person du gick ut och åt middag med? Förmodligen Eva och Eric
Ford eller Chevrolet?  Ford
Vad lyssnar du på just nu?  Britney Spears - piece of me precis just nu, men annars är det väldigt blandat, just nu mycket Lars Winnerbäck, Kent och Håkan Hellström, tycker det passar nu på sommaren
Vilken är din favoritfärg? Rosa eller rött, men jag gillar nästan alla färger!
Hav eller flod? Hav
Hur många tatueringar har du?  Tre; nacken, höften, foten
Har du någon gång kört slut på bensinen? Har inte körkort, så nej
Katter eller hundar?  Hundar, katter är lite scary
Klockslag när du blev färdig med det här? 21:14

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!



Skorna finns hos
Gojane.com :)

2008-06-16 @ 21:44:13
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Sibel

åå tack :D

2008-06-16 @ 21:52:52
URL: http://sibeeel.blogg.se/
Postat av: Miah

Wii Fit är super kul!! Jättemycket olika saker att göra.. DE är ett måste.

2008-06-17 @ 08:56:24
URL: http://miahsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback