Äntligen!

Kan jag använda min blogg! Den har varit nere för att den har flyttats, jag fattar ingenting, men får väl skylla mig själv när jag inte kollar mejlen speciellt ofta!

Jahopp. Livet lunkar på som vanligt. Jobbet går bra, socialt går det bra, har ju mina kära vänner här, Anna, Sanna och Sansa som jag umgås med flitigt. Men just nu jobbar en och de andra är i Oslo på jobbmiddag. Det värsta är att nästa vecka är det bara jag och Sansa kvar av "gänget" här, Anna drar till Kina i flera veckor, Sanna flyttar hem till Sverige, min bror åker till Linköping och är borta i nästan en månad och sötnosen är ju också borta, men det har han ju redan varit i över en vecka.

Just ja, för ni som inte vet än, jag är inte singel längre, kors i taket! Det trodde ni inte va!? Lycklig är jag, men eftersom han är iväg så saknar jag honom, men han kommer ju hem om en månad.

Än så länge berättar jag inte vem han är, känns lite nytt än så länge, men vem vet, det kanske kommer framöver, vi får se.

Nee, nu ska jag se på lite OC, dricka lite iste och sen kanske laga lite mat.

Tjejgänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback