Nytt rekord, igen!

Nytt besöksrekord i bloggen igen! I lördags, jag såg det först nu. Jag blir så glad! Tack allihop!

Sitter hos mamma nu, vi har gått morgonpromenad, handlat och ätit frukost, väldigt trevligt. Men nu åker äldsta lillebrorsan snart tillbaka till Norge och vår lägenhet, men jag ska inte dit förrän om två veckor! Känns underbart med semester. Men så jäkla typiskt med vädret då! Det kunde ju varit finare. Jag som hade tänkt att ligga och pressa på mammas altan med en drink i handen, damnit!

Nee, nu ska vi snart till stan, tror jag, börjar bli rastlös, haha, redan! Hejdå


Kommentarer
Postat av: My

Detsamma , ha en strålande dag i regnet :P

Ja jag är ledig , en vad gör det för nytta i detta väder;)

härlig sommar

Postat av: Hp

Ha en fin kvälL!

2008-07-07 @ 18:50:57
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback