Nytt rekord!

Ännu en gång nytt besöksrekord! Tack allihopa för det!

Idag tittade solen fram en stund, hoppas den kommer tillbaka sen, för jag vill gärna få lite färg. Jag vill bli brun! Men det är ju inte så lätt i det här vädret! Typiskt min tur att solen springer och gömmer sig när jag har semester. Fasen! Jag och mamma som skulle ligga och sola på altanen i eftermiddag och kanske ta en drink. Jaja.

Sitter och äter frukost med Broder Daniel nu, myspys, sen ska det promeneras med Elin, kul att träffa henne igen! Har saknat henne.

Nee, nu ska jag väl göra mig redo för promenaden, inte för att jag vet vad som behöver fixas, men men. Jag försvinner i alla fall! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jag

en god vän har hjälp mig, men den är ful,haha (:

Postat av: karro

hehe okej ;D

tack detsamma! :D

kram

2008-07-09 @ 11:43:36
URL: http://thegirlbehind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback