Nytt rekord!

Nytt besöksrekord togs den 3 juli, weeii!! Gud vad ni gör mig glada, alla människor som läser min blogg! Även om jag bara skriver meningslöst dravel.

Klockan är nu tio i ett på natten, och jag ska upp om sisådär fem timmar, känns underbart! Men jag var bara tvungen att ha lite kul med Amanda nu innan jag åker, så vi har druckit lite vin, ätit lite sushi på restaurang och gått omkring i stan och kollat på folk som firat 4e juli, mycket trevligt! Dom firar ordentligt här, det har varit typ bilparad eller vad man ska kalla det, lite som ett mini power meet i Västerås. Kul när det händer lite.

Semester imorgon då, klockan 16 smäller det! Då slutar jag jobba. Dessvärre så börjar jag ju 7, men men, smällar man får ta!

Nee, nu borde jag verkligen sova! Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback