No way, I'm in Norway!

Hahaha! Sikken humor, sikken humor!

Jahopp, slutade 14 idag och kunde dra med Amanda till vattnet och bara sitta i solen, käka bullar, dricka iste och snacka i ett par timmar, det var riktigt trevligt och mysigt! Men varmt som fasen är det! Har köpt mig en fläkt, Linea heter märket, passande, men jag är så trög att jag inte lyckas montera ihop den! Fasen!

Jag och Amanda, som är min barndomsvän och sen igår även min granne i Lilleström, tänkte ta ett par öl och sen gå in till stan, vi bor i och för sig i stan, men gå de 3 minuterna det tar att gå in till centrum och titta lite. Det skulle visst vara nåt här ikväll, relaterat till USAs nationaldag som är idag. Får se om det är nåt att ha!

Förresten, det är min och Lilleströms 4-månadersdag idag, jag har alltså bott här i 4 månader idag! Tänk så fort tiden går! Och jag som bara skulle vara här i 2... Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Nee, nu ska jag göra mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback