Nee, men jag har svamp! och Dagens

Broder Daniel frågade mamma "Har du damp?" varpå mamma svarade "Nee, men jag har svamp!" Haha, vilken humor! Det hela var ännu roligare för att hon hade en ansiktsmask i ansiktet och såg inte riktigt frisk ut, haha, det kan vara riktigt kul att bara vara hemma hos familjen.

Dagens då...

Dagens humör: Glad men något rastlös
Dagens borde: Kanske borde gått en längre promenad i morse
Dagens frisyr: Hög, slarvig knut
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Brorsans hockeymjukisar och brorsans t-shirt
Dagens vill ha: Sommarväder och sötnosen hos mig
Dagens köp: Lite småsaker på H&M
Dagens längtan:  Sol och sötnos
Dagens planer: Se på tv med mamma och broder Daniel
Dagens fundering: Har faktiskt inte funderat så mycket idag, mest på hur jag ska spendera min semester hemma
Dagens tråkigaste: Vädret och att sötnosen är så långt bort
Dagens roligaste: Min knäppa mamma och bror som kläcker kommentar efter kommentar som förgyller min dag!


Kommentarer
Postat av: Malin Johansson

Hehe... ni verkar ha roligt i er familj :)



ha det gott och tack för kommentaren

/Malin

Postat av: cissi

svar: tack :) nej jag suger också. det gäller bara att ha fantasi, jag brukar använda playahead o paint medans alla andra använder photoshop och sånt. X'D

2008-07-08 @ 08:15:34
URL: http://cissuu.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

Godmorgon :)

2008-07-08 @ 10:02:22
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ebba

ha en fin dag :)

2008-07-08 @ 11:04:59
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback