Guitar hero och drinkar

Sitter och har förförfest just nu, jag gör mig i ordning, fixar naglar och sånt, samtidigt som jag dricker lite drinkar. Richard spelar Guitar Hero under tiden, samma låt hela tiden, han försöker slå ut mig från high score-listan den jäkeln! Men jag ger mig inte i första taget!

Nästa förfest blir hos Ida, jag har saknat henne! Har inte träffat henne sen innan jag flyttade till Norge, så över 4 månader sedan i alla fall, ska bli dödskul att catch up, vi har en del att ta igen. Ida, det ska bli så kul! Vinkväll igen, galet roligt!

Nee, nu ska jag måla ett andra lager på tårna och sen försöka slå mitt gamla rekord på Rock and roll all nite med Kiss, så att Richard får ännu svårare att slå mig, haha. Ha en underbar fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: julia

jag vet inte riktigt vad filmen heter, men tack desamma :)

Postat av: martina

åhh guitar hero vad kul! ha en bra kväll!

2008-07-11 @ 20:07:58
URL: http://marticus.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så mycket! väldigt fint namn själv:) Hmm både låten och one tree hill! Du får också ha en strålande dag/kväll!

2008-07-11 @ 23:37:05
URL: http://carolineredneers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback