Fika, shopping och träning

Nu har jag varit på stan med Sanna, vi satt och fikade en timme, när helt plötsligt min kompis Kina stod framför oss, henne hade jag inte träffat sen maj, eftersom jag varit i Norge. Så hon satte sig hos oss och vi blev kvar en timme till. Trevligt. Jag och Sanna gick en sväng på stan sen och kikade lite, och jag köpte 4 böcker på Bokia, som om jag inte redan har 1000 jag borde läsa, men jag älskar ju böcker, framförallt pocket!

Nu är jag tillbaka hos mamma, där jag hittade Broder Daniel på golvet i full färd med att göra sit-ups, så jag joinade honom och tränade lite jag också. Så nu har jag gått en promenad OCH gjort lite sit-ups, snart är jag värsta body buildern!

Nee, nu ska vi snart hem till pappa och käka, inte träffat honom än, blir mysigt! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: åh tack så mycket :D haft en bra dag? :)

Postat av: Sandra

sv: Tack detsamma =)

2008-07-08 @ 23:52:56
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback