En shopaholics bekännelser och nytt rekord!

Besöksrekord igen, för typ tredje gången den här veckan! Kul!

Jag ligger fortfarande ute och pressar i solen, jag vill ju bli brun och fin! Jag har läst ut min bok, En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella, och börjat på en ny, En shopaholic säger ja, av samma författare. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle gilla den men den är väldigt underhållande! Den kan jag rekommendera för en som inte är ute efter någon djup läsning.

Nee, back to the book!

Kommentarer
Postat av: Hayley

Vnv nations: beloved är underbar.. sedan har du ju Standing (motion).. och även airships.. Det är dom jag fastnat alla mest för :) Har inte lyssnat så länge med dom. hade beloved på min dator hur länge som helst men tänkte inte på att fixa mer VNV nation musik. Dumma mig ;) dom är ju bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback