Bio och förolämpning på kinarestaurang

Jag var och såg senaste Indiana Jonesfilmen med pappa och Broder Daniel igår, den var riktigt bra! Efter filmen skulle vi leta upp en restaurang, vilket visade sig vara nästintill omöjligt i sommarLinköping, men vi hittade en kinarestaurang i utkanten av stan. Så där satte vi oss, beställde vår mat, och så när hon, servitrisen, frågade om vad vi ville ha och dricka, så svarade jag "cola", min bror beställde detsamma, och precis innan hon skulle gå så vände hon sig mot mig och frågade "du vill inte ha cola light då?" Vilken förolämpning! Menar du att jag är tjock!? Men jag, mitt as, svarade "joo, om ni har". Varför sa jag inte bara NEJ!? Fasen. Jäkla servitrisfanskap.

Kommentarer
Postat av: carro

haha vilket cp! Jag hoppas att du förstår att det handlade bara om att hon själv var så himla bitter och osäker, så att hon bara ville hävda sig själv genom att kläcka en sådan vidrig kommentar? Tänkte bara så att du inte blir påverkad,eftersom att när jag ser dig på bilderna,fan.. du är ju verkligen smal och har en perfekt kropp. Gud, jag får också höra sånt hela tiden, men man ska aldrig ta åt sig. (Så länge man kommer innanför en dörr så får man dricka hur mkt cola man vill!) Så ta absolut inte åt dig, och har du möjlighet så åk förbi tönten och kasta en julost i hennes ansikte.. Det hade iaf jag gjort :D

2008-07-14 @ 19:40:38
Postat av: norrlandssara

Hej! Låten heter Serenade och gruppen Steve Miller Band. Jag älskar den! Ha en nice dag...

Postat av: Madelene

Vilken bitch!!! Du borde ha gett igen hehe. Du borde ju fan inte bli smalare, du är skitsnygg...så vräk i dig cola baby!

2008-07-31 @ 00:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback