Äntligen hemma

Jag kom egentligen hem för lite mer än en timme sen, men ändå... =)

Igår då, jag sätter på kultfilmen Scarface, som jag ännu inte sett, bara för att upptäcka att filmjäkeln är dubbad på tyska! Besvikelse, hemska besvikelse. Så det fick då bli Oceans 12 istället, vilket inte är fy skam, men den har man ju sett ett par gånger förut. Men men, vad göra?

Imorgon då, min barndomsvän Amanda kommer till Lilleström och flyttar faktiskt in i lägenheten alldeles bredvid, det bli trevligt. Och på lördag åker jag ju på semester till Sverige i två veckor, underbart! De första dagarna ska jag bara umgås med min kära mor som jag saknar så fruktansvärt tror jag. Om vädret blir fint så blir det nog mycket sol, glass och latande hoppas jag. Kära far jobbar ju, men honom måste också träffas när tillfälle ges, jag saknar ju min älskade familj så mycket! Men det är bra att jag trivs här i alla fall, riktigt bra till och med! Och det är ju tur att jag är så satans positiv!

Jag saknar ju en annan människa också, men det är ju bara 25 dagar kvar nu, och tiden går ju fort. Igen, positiv! Så förtjusande!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lisa(vauitous)

Postat av: Lisa(vauitous)

Ojjj det vart något fel..:)

Härlig färg på sidan!

ROSSAAA

2008-07-02 @ 18:01:57
URL: http://vauitous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback