Ångest och saknad

Jag har lite ångest nu, åker tillbaka till Lilleström, Norge imorgon, efter drygt två veckor i Linköping. Det tar emot. Jag har börjat känna mig hemma i Linköping igen. Men men, det brukar gå över någon dag efter att man kommit hem (vad är hem nuförtiden?) till Lilleström. Det värsta är att sötnosen inte är hemma än, men nu är det nästan exakt en vecka till han kommer hem, en vecka! Det har varit jobbigt men det har gått förvånansvärt fort ändå, det är ju faktiskt nästan två månader sen han försvann. Snart får jag träffa min finaste!

Nee, nu borde man kanske ta och packa lite, har alldeles för mycket grejer och på tok för liten väska! Väskan (orna) är egentligen ganska stor, men så mycket grejer som jag jämt släpar omkring på...

Hejdå!



Här är jag på jobbet, Deli De Luca, där jag är tillbaka och jobbar imorgon, efter två veckors semester...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback