Länge sedan

Jag har helt enkelt varken haft tid eller lust att blogga på sistone, älsklingen är ju hemma. Och så var vi ju i Turkiet förra veckan, eller, vi kom hem förra veckan. Helt underbart var det! Trist och skönt att vara hemma igen.

Händer grejer här hemma, i Norge alltså, jag blir nog kvar ganska mycket längre än vad jag först tänkt. Det var ju tänkt ett par månader först, nu har jag snart varit här i ett halvår, och det lutar åt åtminstone ett år till, men vi får se!

Spännande spännande.

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt det låter med Turkiet. Och härligt det låter att allt är så bra i Norge att du kommer stanna så länge. Tråkigt dock att ditt härliga liv gör så att hag får se alldeles för lite av härliga dig! Puss! (...ett härliigt inlägg...)

2008-08-25 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback