Sverigebesök

Var på besök i Sverige, hemma i Linköping, över helgen. Det var så underbart skönt att komma hem och träffa de få jag hann träffa! Familjen, Bea och Edi hanns med i alla fall. Sedan stötte vi på Elin och Kina på stan också. Förlåt till alla er jag inte hörde av mig till, men jag var bara hemma från fredag kväll till söndag förmiddag, så hade egentligen bara lördagen på mig.

Lördagen blev det lite shopping med mamma, sen fika på stan med Bea och Edi. Kvällen spenderades med middag hos mor och senare kom även far, och efter det så drog jag, Bea och Edi in till stan för att ta några drinkar på Storans uteservering, där stötte vi även på Elin och Kina. Det var en väldigt trevlig kväll!

På söndagförmiddagen åkte jag med pappa och broder Daniel till Elgiganten och efter det skjutsade de mig till bussen som gick vid 12. Det var ledsamt att säga hejdå till alla, grät en skvätt till och med.

Jag var inte framme i Oslo förrän ca 21 på kvällen, och då hade jag alltså spenderat en timme utomhus i Norrköping sittandes på en bänk, och en timme i Örebro utomhus sittandes på en bänk. Det var ingen rolig resa men tiden gick snabbare än jag trodde.

Igår kväll var riktigt jobbig, jag är fortfarande inte helt frisk, så det gjorde nog sitt, och så fick jag en sån fruktansvärd hemlängtan när jag kom hem till lägenheten i Lilleström. Jag ville bara tillbaka till Linköping och familjen och vännerna där!! Jag kommer sakna er alla så mycket, det var väldigt ångestfyllt att kliva på den där bussen hem ska ni veta!

Lite glada nyheter på jobbet idag i alla fall! Från och med den 1a maj så höjs min timlön med 7 kronor! Jag blev så lycklig! Efter endast en månad där så får man löneförhöjning! Känns underbart!

Nee, nu får det räcka med text här, det blir för mycket annars. Men jag saknar er alla något enormt ska ni veta, men det känns ändå okej att vara tillbaka nu, så don't worry!! (Till dig mamma framförallt...)

image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback