Hemkommen från jobb

Började 07 i morse, det var lite segt att gå upp vid sex, men det gick. Jag klädde på mig, sminkade mig och packade ner alla grejer i väskan, tog 5 minuter sammanlagt, sedan gick jag och la mig igen, med kläder och allt. Halvsov nästan en timme när chefen skickade sms och sa att hon skulle vara utanför mig om 3 minuter, bara att hoppa upp, i skorna och jacka och gå ner. Det var så skönt. Det är nog min nya jobba-tidigt-morgonrutin.

Kokar spagetti nu, åt knappt lunch, så får bli lite nu. En tvättmaskin igång också i källaren. Och städat badrummet har jag gjort, man får lite fixat när man jobbar tidigt, var ju hemma redan vid tre, underbart! Erik kommer hem från jobbet på barnehage snart.

Fikade med Anna på Pikene igår kväll, deras underbara brownies is to die for! Den här gången fick vi en gratis latte, det var ett misstag från deras sida, men ändå. Sist fick vi smoothies, det var dock inte ett misstag. Pikene ikväll igen, är planen i alla fall.
Nee, nu ska jag kanske se lite family guy medan spagettin kokar och kläderna snurrar i tvättmaskinen.

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback