Älskade Anna

Vad skulle jag göra utan dig? Hur har jag klarat mig utan dig alla dessa år när vi var isär? Så träffas vi igen, efter 4-5 år utan varandra, och allt är som det alltid varit. Käftarna går i ett och jag mår så bra. Jag är så glad att du finns! Saknar dig nu när jag flyttat ifrån er, men du finns ju 20 minuter bort.

Tänker på familj och vänner hemma. Älskar er alla så mycket. Ni betyder så mycket för mig, ert stöd och bara att ni finns.

Bea, hoppas att du kommer och hälsar på mig snart innan du flyr till Hellas, jag saknar och kommer att sakna dig massor. Ännu en sommar utan min Beatrice.


Godnatt allihopa, från Linnéa i Lilleström, Norge


image31

Kommentarer
Postat av: ELin

hehe snygga ni är :)

2008-04-10 @ 11:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback